Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång en lägenhet

Ja, fick ju ett svar på min annons på blocket, men fick lite kalla kårar eftersom det inte är en tvåa jag letar efter. Så nu har jag avstyrt det och börjar leta mer. Står som nummer 4 på en fin lägenhet på frösön, men som jag förmodligen inte kommer få då eftersom det är 3 före mig som måste tacka nej då.. Jag fortsätter min jakt.. (men hoppas ändå lite på den på frösön förstås)

Bokat uppkörning har jag gjort också, vill ni veta mer så hör av er :)  Det är ett tag kvar, men den är iaf bokad och jag läääängtar!!!! Snart ikea, lillasyster.... :)

Måste börja laga mat nu så den är klar när karln kommer hem. Undrar vad jag ska göra ikväll, vill någon hitta på nåt med mig? Nettski, hänga?


Kommentarer

Postat av: nettan

kom hit och häng du! :P

2008-06-24 @ 17:10:28
URL: http://litenwiden.blogg.se/
Postat av: nathalie

låter grett, jag är sugen!

2008-06-24 @ 17:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: