Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång en lunch

Idag jobbade jag kortpass, 8-12. Sen tog jag, Tina, Niklas och Isabella en lunch på volos. Mumma! Härligt att träffa min bebis å hennes föräldrar :) Tack mina vänner, det gör vi snart om!

I morgon blir det ytterligare ett kortpass, 16-20. Känns egentligen helt meningslöst att jobba så kort men vad gör man inte för pengar? Det är ju bättre med få timmar än inga timmar..

Sen kommer helgen, lördag kommer spenderas i sundsvall, jag ser fram emot en härlig dag med Nettan, Anders å Ingela! Kommer blli kanoooon! Får se hur mycket shoppat det blir, lär ju bli aningen för mycket som vanligt. Men vem bryr sig? Jag tycker om att handla! Å jag köper aldrig nåt onödigt. :)

Vecka 29 kommer Jennha och Johan upp också fick jag nyss veta. Skoj! Kusinen med karl tar sitt pick och pack och lämnar varberg en vecka (eller ett par dagar kanske om jag känner henne rätt)

Ja å sen strax efter det kommer MIN DAG! Dagen då en karl/kvinna kommer sitta brevid mig i en bil och säga "Ja Zandra, nu får du köra bil". Dagen då Zandra byter namn till Taxi Zandra (sålänge passagerarna står för bilen). Johan, André och Tolle har första tjing. (Å syster för en resa till sundsvall) Åh vad jag längtar!

Nu sitter jag och väntar på att mamma ska ringa, ska dit och plantera lite blommor i en blomlåda som jag köpte. Så fint det kommer bli :) Kanske tar nåt kort och lägger upp sen. Har även gjort lite glass idag, så om någon är ledig i morgon så har jag en fin balkong och glass i frysen. Varmt välkommen :) Börjar som sagt inte förrän kl 16 i morgon så..

Å just det, glömde söndag. Då är det ljusparty. Hoppas på att det kommer några iaf, verkar inte som det blir allt för många gäster tyvärr, men hellre få än ingen alls. Helt säker på att det blir en trevlig kväll ändå. Kl 18 för er som vill komma! Hos mamma.

Nej nu ska jag kolla hur det är med karln och sen plocka ur diskmaskinen om jag hinner innan skjutsen kommer...
Tjo!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: