Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång en sol

Usch vad jag brände mig igår! Det var inte bra. Måste köpa solskyddsfaktor idag......

Igår satt jag i badhusparken med Thess, Andy, Tolle, Niklas och en till mest hela dagen. Började med en frukost/lunch på pause med Thess. Det var härligt! Solen sken och människorna var glada. Tog sen en promenad hem och vidare till lasse och lena där det bjöds på middag. Sen blev det fåker och senare hem för att kolla lite på repmånad och sen sova.

Idag blir det först staden och sen fåker igen, där pojkarna har planer på att börja dricka redan runt 12. Ja vi får väl se hur dagen blir.... :-) Ikväll är det i alla fall öppning på kvarn, så det blir nog kalas...'


Nu ska jag väcka karln så vi kommer ner på stan....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: