Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång en stor säng

Ja, inatt var sängen större än någonsin. Ingen karl som låg på andra sidan, bara jag. Det var konstigt, det var länge sen jag sov utan honom.

Min och Nettans promenad blev inställd igår pga att hennes lilltår gjorde ont. Anna skjutsade oss hem och vi gjorde fint på balkongen, bar ut massa skräp och skit och sen, lagom till anders kom, gick vi på statoil och köpte fika (efter ett tappert försök att gå på kavntum 21.15 när dom stänger 21). Anders hämtade oss där och vi for hem och satte oss på den fina balkongen och fikade. Det var en trevlig kväll! :) Det gör vi om snart!

Har så mycket mer jag skulle vilja rensa bort och städa ur, men orken finns inte riktigt där. Jag vet att om jag skulle börja någonstans skulle jag bara riva fram massa saker som jag inte orkar städa bort sen. Då blir det jobbigt.

Kanske skulle tagit en städdag på måndag när jag är ledig. Om jag inte är alldeles för trött efter helgen. Riva ut överallt och kasta allt som inte MÅSTE vara kvar. Ja så blir det nog. Nettan är du ledig och kan hålla mig sällskap? :)

Vaknade strax före halv 9 idag, jobbar till 02.00. Skönt att ingen ska umgås med mig sen, det hade nog inte varit så kul.

Ska iväg på midsommarlunch i torvalla lite senare. Sill och nubbe, för dom som får dricka nubbe. Slog mig i morse att det är en slags par-lunch jag ska på. Tre par och jag, vad jag vet. Nåja, jag är helt säker på att det blir trevligt hur som helst! Måste bara kolla hur bussarna går idag, så jag vet att jag tar mig till jobbet sen. Å kolla upp hur jag ska ta mig hem från jobbet.... Lär ju inte vara lätt att få tag i en taxi kl 02 på midsommarafton.

Nu ska jag vika lite tvätt. Ha en bra midsommar!

Kommentarer

Postat av: nettan

tack för att du finns, skola på måndag men efter?? love

2008-06-20 @ 12:50:48
URL: http://litenwiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: