Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång en surkärring

Ja det är väl det jag börjar bli, ett riktigt bittert fruntimmer. Det är så mycket som inte fungerar, och ju mer jag försöker få ordning på det - ju mer bråk blir det... Livet är uppenbarligen inte så lätt som man kan tro.

Solen skiner idag, jag klev upp före 7 och börjar inte jobba förrän 11.20. Som vanligt har jag städat lite, av någon anledning behövs det rätt ofta hemma hos oss... Disken är snart klar, jag har torkat av damm från i princip alla möbler och ingen har dammsugit än. Jag får väl helt enkelt göra det ikväll.

Igår tog jag en promenad hem, tillsammans med Nettan. Idag gör vi om det, och jag har planer på att promenera till jobbet också. Håller på att ladda hem ett program som Anna rekomenderade för att hålla koll på kost och vikt.. Det blir bra.

Ja i övrigt händer det inte så mycket. Jobbet rullar på, gruvar mig lite inför morgondagens pass men i övermorgon vid den här tiden ligger jag och sover och då är det över, inget att tänka så mycket mer på. Ska kolla om det redan nu går att planera in pass nästa vecka. Måndag ska jag iaf vara ledig, kanske tisdag också efter att ha jobbat kväll/natt 6 dagar..

Måste komma ihåg att ta hem grejerna jag köpte på living idag. Göra fint på min balkong!! Till veckan ska jag köpa blomlådor också, så jag kan plantera blommor där ute =) Fiiint!
Längtar tills det börjar rulla in pengar lite mer regelbundet (och i större summnor) så jag kan göra om massa här hemma. Är så mycket jag skulle vilja göra...

Nej om man skulle ha städat lite mer och sen ta en dusch. Förbereda lite lunch till idag och sen promenera iväg... Tjo!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: