Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång en tung dag


Min vovve, min älskade Millan
Nu finns hon inte mer..
Det gör ont, men det var för hennes bästa
Jag kommer sakna dig skrutt..






Ja, nio år tillsammans med vovven, det är klart det gör ont. En annan dag kommer jag tycka att det var bra som det blev, men idag gör det bara ont. Det var rätt beslut att ta, det tänker jag inte argumentera mot... Det är bara det att det kommer kännas så tomt utan en glad hund som kommer springande när man kommer och hälsar på. Det kommer vara så konstigt att inte kliva över staketet för att komma in på gården och att inte ha någon som tigger vid bordet.
Stor puss och kram till er där hemma som kommer märka skillnad varje dag...

Har varit med Nettan och Anna till Bräcke idag, var tvungen att tänka på nåt annat en stund..
Har också varit in på jobbet och fick åt mig kvällspass hela veckan, så syster, det blir inget tvätta på kvällstid än på ett tag. Ja, så om någon undrar vad jag ska göra på midsommar så jobbar jag 17.20 - 02.00 då. Grett med massa klirr i kassan. Midsommardagen 16.00 - 22.30.. Följt av söndagens 15.20 - 00.00. Nej jag jobbar inte mycket? Kvällspass tis-ons-tors också. Dock inte riktigt lika sent, slutar ju 21.30 i morgon och 20.00 ons-tors.

Förutom att jag är arbetsnarkoman en stund nu och att det tar hårt allting med Millan så händer inte mycket mer. Johan och Niclaz tog å köpte sig en båt igår, så om någon undrar vad dom ska göra på midsommar så kan jag gissa att ni hittar dom ute på sjön.

Nej om man skulle ha krypit upp i soffan, tänt lite ljus och kika på tv. Koka mig en kopp te och kurera mig inför arbetsveckan som förmodligen kommer ta lite på krafterna.

Kommentarer

Postat av: Cathrin

Jo, vi kommer nog alla sakna henne lika mycket som vi fortfarande kan sakna Bella... Men båda mår nu bra tillsammans och vi kommer att läka detta också såsmåningom... Kram till dig!

2008-06-16 @ 21:32:40
Postat av: Malin

Vad tråkigt att höra :( Kramar!

2008-06-16 @ 22:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: