Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång ett jobb

Även fast jag är stressad till 1000 så skriver jag en rad..

Igår var en minst sagt händelserik dag. Började på morgonen med en härlig hälsokontroll utan mat i magen. Blev kallad för en tjej med en ätstörning eftersom ett av mina värden inte såg så bra ut... Men det är väl klart att det inte gör när jag inte fått äta nåt på hela morgonen fram till 10.30 ? Jaja, i övrigt var allting bra med mig - tror jag :-)

Sen fortsatte dagen och jag hade mitt slutprov på jobbet. Trots att mina samtal låg i snitt 10sek över det som Anna ville så klarade jag provet och fick mitt första egna pass igår på eftermiddagen! Yay! Har nu fått pass resten av veckan och det känns hur bra som helst! Inte idag dock, när jag har så ont i halsen så jag inte vet var jag ska ta vägen... Men det är dumt att sjukanmäla sig första riktiga dagen, så jag ska dit.... Får se hur det går..

Efter jobbet gick jag på körskolan, det märks att jag inte kört så mycket sen 2006, inte alls mycket som sitter kvar ordentligt, men det kom mer och mer under lektionens gång och jag hoppas jag ska våga tuffa till mig lite under nästa veckas lektioner..

Efter det tog jag bussen till kvantum där zandra hämtade mig, vi åkte hem till mig så jag slängde i mig mat och sen ner till Tina där vi skrattade och grät lite.... Jag tänker på dig vännen! Vi ses snart igen...
Zandra kom och hämtade mig där igen och jag åkte hem, sen somnade jag rätt ovaggad igårkväll.....

Å nu upp med tuppen - tänkte jag, men vaknade alldeles för sent, så nu sitter jag och äter frukost och ska skynda mig så kanske jag hinner ner till Nettan innan jobbet också.. Annars får vi väl ta det efter isåfall.... :-) Nettan har hittat en perfekt lägenhet som jag hoppas att hon får flytta in i!!!!!!!

Nej nu tänker jag inte dela med mig mer av mitt liv just idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: