Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#84

Jaha, hur proffsig jag är, mamma? Menar du att jag faktiskt lyckades sälja 4st ena dan, eller att jag är en av de få som faktiskt fortfarande arbetar hos oss? Ja, hur som helst hade jag en bra vecka förra veckan..

Idag väntar nya äventyr, ska bli roligt att se vad dagen har att bjuda på!

Helgen har varit lugn. Johan blev dålig i fredags och vi hade en slapp både fredag och lördag, inte mycket hände. Jag tvättade lite och vi var ut till fåker och fikade i lördags. Igår åkte vi ner och kollade in nya ÖB, det var fina lokaler! Sen blev det Willys och sen hem och gjorde hembakad pizza. Bakade lite dumlekakor också.. Efte det blev det ett besök hos Johans mormor och sen vidare till André och Thessan för lite fika. Mycket trevligt! Min tavla hade ju blivit klar också. Gå in på Thessans sida om ni vill kika på mästerverk! Klicka här!

Ska göra mig klar för att om en stund åka ner på worket!

I morse kom jag på att jag saknar LENA! Det var en hel lång och utdragen EVIGHET sen jag såg henne sist! Detta måste åtgärdas! Många dagar saknar jag även FRIDIS! Jag måste nog ringa henne någon dag framöver, bara för att få höra den härliga dialekten och försöka få henne att göra en tripp till Östersund snart!
Även, när vi ändå är inne på ämnet, borde MIA snart komma hem från norway. Bara en liten stund? :)
Och SJÄLVKLART - nu är det inte länge till JOHANNA kommer hem heller, det ska bli härligt!!

Och jag borde hälsa på Isabella snart igen. Jag känner mig som en dålig mamma som aldrig träffar min lilla tös! Och en dålig vän som aldrig träffar hennes mamma.... Snart vännen, snart !


Det om det. Nu ska jag sminka mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: