Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#85

Jag måste lära mig sova på mornarna när jag får! Dessa dagar, när jag börjar 10, bör jag inte kliva upp 6.30 när Johan gått till jobbet. Jag borde sova så länge jag får!! Men nej.. Mornarna tycks aldrig ta slut och jag lyckas alltid komma på jobbet före 9.30.. Igår morse diskade jag innan jag gick, men denna morgonen har varit seg.. Nu får jag snart lov att gå till bussen, måste inhandla lunch också påvägen ner till jobbet.. Jag längtar iaf, tro det eller ej, tills verksamheten går igång igen och vi börjar 8. Då får jag kliva upp 6.30, göra mig klar och nästan på en gång bege mig hemifrån. Vi får se om dagen och morgondagen ger oss några nya härligt glada medarbetare! Det börjar ta slut på pyssel och väggdekorationer...

Jag har lagt ut annons på blocket igen om lägenhetsbyte. Undrar om jag får nåt roligt napp denna gången då.....

Nåja, sakta sakta ska jag ta på mig skor och jacka och lunka sakta sakta ner mot bussen och se vad dagen har att komma med.

Kommentarer

Postat av: Morsan

Lunch på torsdag ? Du vet vad, mamma betalar... Någon fler som har en mamma som bjuder och som vill följa ??

2008-03-04 @ 11:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: