Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#86

Jaha, mycket kort dag idag och ett halvt löfte om ledig dag med lön i morgon. Får se om dom ringer om dom får tid för något möte under morgondagen.. Annars ledigt, känns både skönt och tråkigt.
Jag får i alla fall äntligen lite tid tillsammans med Tina och Isabella på morgonen, kanske en fika och lite surr..

Någon som är sugen på jobb? Lite sälj (utan tjat), bara företag,  trevliga medarbetare och härliga arbetstider?

Dagen får fortsätta med lite städ innan sambon kommer hem. Senare ikväll kommer det en karl och ska städa vår soffa, göttans! I morgon planerar jag, förutom tiden med Tina och Isabella, lite bakning. Får se om jag ger mig på både tekakor och bullar eller om något av det får vänta till helgen..

Fick även 4 biobiljetter idag, vi hade ju lite säljtävling på jobbet förra veckan och jag vann med mina 4 sälj så jag fick 4 biobiljetter som är giltig till april nån gång, så det kanske blir nån bio här framöver..

Dags att poppa p3 och städa.

Kommentarer

Postat av: Annie

Tack! =)

2008-03-04 @ 19:33:39
URL: http://annelie86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: