Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#89

Jahopp, andra dagen av tre i rad som jag är hemma, ledig, fast med fullt betalt. Härligt kan det tyckas, men när man 'börjar bli van' att ha någonstans att gå på dagarna blir det plötsligt väldigt tråkigt att sitta hemma en dag. Igår träffade jag Tina och Isabella en stund, lunchade med mamma och bakade tekakor. Idag ska jag på apoteket, men inte mycket mer än så. 12st nya 5-provdagars-medarbetare anländer på måndag morgon, spännande :) De håller ögonen på mig, jag med fina ledaregenskaper - som hon sa. Keep up the good work, du ligger bra till - sa hon också. Jag tror jag snart är vd, jag höjer mig själv till himlen, jag är nog bäst hittills. Damn den som tar min plats som bäst. Hoppas dom 12 nya är dåliga, att det aldrig anländer bra folk. HAHA! Nej, jag hoppas allt kommer igång ordentligt, att vi får arbeta någongång. Jag tycker faktiskt att det är roligt, och medans den tiden kommer och innan den är förbi är det bäst att passa på!

Jag är fortfarande butter över att karln som skulle städa soffan aldrig kom. Bara för det tycker jag att den är ÄNNU fulare än innan. Skräpig och ful, helt enkelt.

Men å andra sidan ska vi ju flytta, då kommer denna soffa inte användas mer. Fast ska den verkligen behöva se ut såhär tills dess? Vissa dagar känns det som vi inte ska flytta förrän om 10 år.. Själv är jag mer inställd på att säga upp lägenheten vid månadsskiftet. Fast det var jag iofs inför förra också,för hoppet lämnar mig aldrig. - på gott och ont -

En vecka tills Jimmy och Jessie kommer upp, hoppas för allt i världen att det fina vädret håller i sig, eller i alla fall kommer tillbaka tills nästa helg!

Kommentarer

Postat av: Cathrin

Vilken karl som skulle städa soffan?? Städar inte ni sånt själv!?

2008-03-06 @ 16:46:55
Postat av: André

Wha?!?!? Min fina bättre begagnade soffa =( Tar ni inte hand om den? =D ;)

2008-03-06 @ 16:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: