Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#90

Usch, detta har varit en tråkig helg!! Eller ja, bortsett från en trevlig kväll hos André och Thessan i fredags! Det var supertrevligt! I övrigt har det inte hänt mycket.. Har varit ledig för länge, är inne på femte dagen hemma.. Det ska bli skönt att jobba lite igen i morgon, hoppas det håller i sig denna gången! Jag har inte varit på humör att gå utanför dörren heller i helgen. Har inte varit särskillt bra väder och jag har bara känt mig hängig och trött. Jag hoppas jag snart får mina krafter tillbaka.. Jag har köpt nåt äckligt från häsokosten att dricka för att bli pigg, och sen har jag också köpt vitaminpiller som skulle hjälpa lite också. Alla försök är bra försök..

Idag är Johan i fåker, jag bestämde mig för att vara hemma och pyssla lite. Har diskat, städat lite, och ska snart ta mig an sovrummet. Kanske, kanske hittar jag ett golv där under alla kläder....

Sen får vi se om jag bakar lite bullar på kvällskvisten. Hittade ett recept på bullar med vaniljkräm och socker i. Dom lät goda så jag ska ge det ett försök!

Med risk för att alla redan vet om det måste jag få säga; Jag vill flytta! Jag vill ha ett fint kök, ett bättre sovrum och ett bra vardagsrum. Ett ställe man kan städa på, någonstans där man kan lägga undan saker, hålla snyggt och hemtrevligt. Jag är less på detta 'alldeles lagom'.. Det är värt de extra tusen vi kommer få betala.. Jag hoppas hoppas hoppas att vi snart hittar en bra trea (eller fyra som vi också är inne lite på nu) som vi kan få..
Hittade för övrigt en fyra i valhall på 103.5kvm, förstå utrymmet!! :D Fast stor yta att städa.. :P Dock så kommer det nog bli lättare att städa där än här... Lite utspridda möbler istället för allt i en hög som här.. ÅÅH, jag vill!

Nej städningen var det..

Kommentarer

Postat av: Malin

Nämen goddag!

Om du har tråkigt på dina betalda lediga dagar så kan du få komma och hälsa på mig! (på jobbet alltså)

2008-03-10 @ 09:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: