Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#92

Jahopp, en liten uppdatering kanske.. Fast är det någon som läser min blogg nu för tiden?

Helgen var kanon! Utan batteri i telefonen spenderades helgen på landet! Jag, Johan, Jimmy och Jessica bodde ute i fåker. Åkte skoter, grillade, grabbarna kollade på hockey och jag och Jessica kollade på melodifestivalen. Jag höll på Linda Bengtzing och hon på BWO, båda var tämligen överens om att fel låt vann.... Ja hur som helst har det varit en mycket trevlig helg och jag ser fram emot nästa gång vi ses, då förmodligen i den stora staden stockholm.
I lördags ville jag provköra Johans skoter vilket resulterade i att nåt gick sönder för jag körde fast och gjorde fel i mitt försök att ta mig loss.. Dumt.. Jag ska inte ge mig in på saker jag inte kan....

Igår blev det en slappardag. Låg och kollade på tv mest hela dagen och hela kvällen. Det blir skönt med långhelg till helgen, 3,5 dag kvar till helg!

Träffade Nettan i 3 minuter igår också. Det var trevligt. Hoppas på att det snart finns tid att umgås lite längre, finns en del att uppdatera märker jag ju =)

Nej nu ska jag göra mig klar för dagens bravader...

Kommentarer

Postat av: Tina

Jag läser fortfarande såklart =)
Så det är bara att uppdatera. För konstigt nog så läser jag din blogg oftare än vad du uppdaterar den. Och det är ju inte så svårt att räkna ut att det inte går ihop =)

2008-03-17 @ 13:46:27
Postat av: Cathrin

Jag läser! :P

2008-03-17 @ 15:04:06
Postat av: nathalie

jag läser också!:P

2008-03-17 @ 16:18:02
Postat av: Malin

Jag läser också ;b

2008-03-17 @ 20:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: