Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#93

Jahopp, igår fick man påskledigt. :) Var tänkt att vi skulle jobba hela dagen igår och halva idag men det var lönlöst att ringa företag - alla hade gått på semester! Så vi gick innan lunch och har nu ledigt till tisdag! Härligt! Men tro inte att jag kunde ha sovmorgon för det! Låg vaken efter att Johan åkt och runt 7 klev jag upp. Påbörjade nån slags städning men hamnade tillslut vid datorn. Sitter och kollar lite drinkrecept och påbörjar nåt som nån gång kanske blir en drinkbok :) Har hittat en del som låter gott, hoppas det är det också! :)

Tog å träffade Tina Niklas och Isabella igår när jag blev ledig! :) Tänk om ni visste hur underbara ni är!

Väntar också på att klockan ska bli 11 så älskling får påskledigt också. :) Sen ska jag träffa Nettan en sväng runt 12 och sen en fika med Sofie! Lät även som att Dennis kommer på besök senare idag.

Jahopp annars då? Jobbet flyter på för min del, har kommit och gått en del härliga människor och jag är glad att Kajsa är och blir kvar! Jag hoppas ni alla använder vår sida när ni letar företag i framtiden!? :)

När påsken är slut måste vi ta en kväll tillsammans igen med Andy & Thess! :) Testa en och annan drink, äta lite gott och säkerligen spela lite tvspel :)

Nåja, detta får räcka för idag! Får se om jag uppdaterar nåt i helgen, annars får ni ha en glad påsk!

Jag kan va ärlig, jag kan va härlig, jag kan va bättre än bra! - hur svårt kan det va?

Kommentarer

Postat av: Annelie

Tack! =) Kram Annelie

2008-03-22 @ 11:49:49
URL: http://annelie86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: