Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#94

Hallå! Nu var det ett tag sen jag skrev.... :) Uppdaterar lite.

Jag har hamnat i en shopping-sjuka just nu. Haft ett par dåliga dagar på jobbet vilket resulterade i en ny tröja å bh igår och en just skickad ljusbeställning idag. Hittade en del saker i katalogen jag verkligen ville ha så ja varför inte? :) I morgon bär det av till Sundsvall med mamma, syster och svärmor! Det ska bli kul!! Jag måste sluta spendera pengar innan jag knappt börjat men nån måtta får det väl va.. Jag skulle behöva spara lite också. Men med ett par ljusvisningar nu nästa vecka ska jag väl tjäna in nån krona extra..

Ni glömmer väl inte bort att jag har ljusvisning den 6 april, nästa söndag?? Alla är välkomna, jag bjuder på fika och en trevlig kväll! Inget köptvång, jag är bara glad om det kommer lite folk att umgås en stund med!

Jag har inget att säga egentligen, är mest trött hela tiden just nu. Är inget vidare social men det får ni ta en stund. Jobbet går ett steg fram och två tillbaka, jag hoppas det ordnar upp sig. Det är ovisst och luddigt, men till veckan hoppas jag på att ett möte ska göra saker och ting klarare. Jag har hittat en härlig vän i min likis på jobbet, vi tänker lika, tycker lika, och skriver lika. (vi tycker det är roligare än alla andra men jaja). Kajsa, du gör jobbet värt att gå till vissa dagar när allt annat känns tungt :)

Min kära sambo åkte till fåker och ska väl säkert köra några mil med skotern innan han dyker upp, själv ska jag dra på mig mjukbrallor och sätta mig framför tvn....

Igår var jag på stan med Nettan. Jag tycker om dig vännen! Vi skulle hitta nåt åt våra karlar som snart fyller år men det slutade med att Nettan kom hem med en börs å hårfärg och jag med en tröja å en bh.. Ja så kan det gå när inte haspen är på.. Men till veckan vännen, då ska vi hitta de perfekta presenterna :)

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Postat av: Morsan

Men jag hoppas alla som kommer till dig handlar för att kompensera ditt konto efter IKEA. Jag ska handla iallafall. Hello Sundsvall, here we come !

2008-03-28 @ 20:58:54
Postat av: Emma

När ska du uppdatera då??

2008-04-08 @ 14:11:05
Postat av: nettan

Uppdatera vännen! ;) saknar dig

2008-04-08 @ 20:24:01
URL: http://litenwiden.blogg.se
Postat av: nathalie

hej syster, lever du fortfarande? blogg tack! måste ju hålla lite koll på dig!

2008-04-08 @ 20:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: