Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#100

Vid närmare eftertanke så har jag kommit fram till att så få som möjligt får komma hit å träna med mig. Fler folk = mindre träning, det i sin tur = att min chans att bli fit minskar.. Hehe. Nejdå, på lördag blir det baginbox och wii fit, jag kanske håller mig till boxen då, så får jag träna alla andra dagar. :) har lovat johan att han ska få sova tills han vaknar i morgon, då kan jag träna tills dess :) Dags att sova, älskling måste vänta på att hans auktion på tradera går ut. Hoppas han vinner :) Sov gott!

Kommentarer

Postat av: Morsan

Vilken lördag ? Ska ni inte bort idag ?

2008-05-03 @ 09:10:58
Postat av: zandra

nästa lördag :) idag har jag tränat 32 minuter, jag är så duktig! :D

2008-05-03 @ 09:44:48
Postat av: Morsan

Åkte du störtlopp eller ;=)

2008-05-03 @ 10:38:47
Postat av: Morsan

"Man ska inte kasta sten i glashus" .... Jag såg ditt inlägg i Nettans blogg. Uppdatering.... Ja, varför inte. Jag väntar

2008-05-05 @ 17:24:41
Postat av: Morsan, igen

Ett nytt litet kusinbarn, en liten grabb, kom fram ur Rosa imorse. Alexander o Nathalie har fått en lillebror. Grattis Rosa...

2008-05-05 @ 20:56:17
Postat av: Morsan

Börjar bli lite enformigt att göra inlägg på denna blogg nu, snälla uppdatera ! Jag vet att det händer mer i ditt liv , kan du inte dela med dig av med och motgångar ? Kramar från mej till dej..

2008-05-06 @ 17:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: