Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#98

Ja det blir mycket sällan uppdaterat här, men jag har helt enkelt ingenting att skriva.

Var en tjej här och kollade på vår lägenhet i söndags, väntar med spänning på att få se hennes och sen ta ett beslut om det blir flytt eller inte. Hoppas hoppas hoppas! :) Jag vill titta nu!!

Hade även ljusparty i söndags. Det var mycket trevligt! Mer än så säger jag inte, men tack tjejer för att ni kom hit och livade upp stämningen lite!

Jobbar på som vanligt, ingenting är varken bättre eller sämre och jag är väl lite på jakt efter nytt.

Mer då? Nej jag vet inte. Idag ska jag nog till fåker och baka lite pajer, för på söndag är det storkalas på gång. Det ska bli skitkul! Ser väldigt mycket fram emot det! Ska bara kolla om Johan tänker kliva upp snart, men det verkar inte så.. Sen får vi väl se hur vi ska ta oss dit, måste ju ha sommardäck idag..

Nej nog för idag. Blogga börjar bli rätt tråkigt..

Kommentarer

Postat av: Morsan

Kul med något att läsa ! Sommardäck, ja om man inte misstänker snö och det kan det väl bli idag så mulet som det är ?! Hälsa Fåker

2008-05-01 @ 11:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: