Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#99

Jaha, då var även jag stolt innehavare av den nya trenden - Wii Fit! Skapligt nöjd var jag när jag vandrade ut från affären, massor med pengar fattigare men nåt sätt att träna rikare. Dagens träning blev 31minuter och roligt, ja det var det verkligen! Nu ska jag bli fit! Trots att jag blev lite deppig när man var tvungen att väga sig så känns det roligt, nu kanske det kan bli lite roligare att träna. Jag har gått och blivit så fruktansvärt lat, men vem vet, det kanske vänder nu :) Eller också använder jag det aktivt några dagar och sen är det tråkigt igen men det är ju lätt värt ett försök skulle jag vilja påstå..

Ja annars då? Skulle leta studentkläder till lillsis idag men vi kom inte överens eftersom jag tycker hon ska ha klänning men inte hon... Så vi får väl se. Vart som sagt mitt wii fit och sen ville jag, såklart, åka hem :) Så hon fick leta själv lite... Om hon nu gjorde det eller gav upp en stund igen...

Hur som helst tycker jag att alla ska komma hem till oss och spela lite med mig, eller ja, träna lite med mig :) Jag är skitnöjd över mitt inköp och efter att ha läst lite bloggar om den så känns det som ett bra köp. Welcome träning!
Thess, vi kör nåt pass här när Johan och André spelar krigsspel :) Kanske ett glas vin till träningen? ;) Ja varför inte? Förena nytta med nöje... hmm. Ja det tycker jag =)


Jahopp, om man skulle diskat lite. Är ju hockey så min bräda får stå och damma tills i morgon bitti igen :)

I morgon är det ju storkalas också, wiehoo! Det ska bli kul! Har inhandlat två flaskor vin :) Å det fanns ju en del där också.... Ring inte på söndag, jag är sjuk då.

Kommentarer

Postat av: Morsan

Fränt, det kanske närmar sig att vi blir bjudna att spela lite. Så vi hinner träna upp oss innan vi ska till Bak-Fåker på Wii-afton.
Söstra di hittade ingen klänning ;=) så hon köpte en top till kjolen hon ska hitta sen...
Hälsa grattis till Stig från oss

2008-05-02 @ 20:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: