Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång en evighet

Den här dagen har varit så sjukt lång. Har inte gjort nåt alls, legat i soffan och kollat på desperate, nu har jag tydligen bara ett avsnitt kvar, kanske kikar igenom det imorgon bitti innan jag ska bege mig mot staden. Ska jobba på profficekontoret i morgon. *butter*
Efter det ska jag och syster hänga, kanske se nån film eller nåt. Nice.

Har just varit ut en sväng, Zandra ville ha sällskap att hämta ut sitt körkort, å självklart följer man väl med! Hon ska följa mig när jag ska hämta mitt också - När det nu blir :)

Älskling sover på soffan och jag ska väcka han när hockeyn börjar. Själv vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll. Kanske vika lite tvätt eller läsa lite i teoriboken.. Eller så kollar jag också på hockeyn.. Vem vet. Fick en tröja av älskling idag också. lägger ut en bild vid senare tillfälle.

Nej om man skulle gjort nåt vettigt en stund.. Ser ut som det kan behövas här borta på hemvägen i världens tråkigaste, minsta, fula, dumma lägenhet....... Jag vill f l y t t a !

Jaja, nog om den här dagen.

Kommentarer

Postat av: nettan

Grattis till nya jobbet, lycka till imorn, för visst va de imorn? puss

2008-05-15 @ 18:08:45
URL: http://litenwiden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: