Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång en lägenhet

Lägenhet
Ja tänk om man skulle kunna få åt sig den där lägenheten. Den var inte så dum... :) Fast knappast troligt med min vanliga tur... Men håll tummarna!

Uppdatering var det. Vet inte vad jag ska skriva riktigt. Har så sjukt ont i ryggen så jag ligger hemma idag och kollar på lite desperate housewives. Ligger och väntar på att få klart ett till avsnitt nu.
Litet steg påvägen mot nåt nytt har hamnat i fokus. Målet är närmare än man tror... Håll era tummar igen för min lycka så berättar jag efteråt vad det var och hur det gick :)

Annars då, ja det händer inte så mycket. Har problem att röra mig mest.. Är det inte det ena så är det det andra. Typiskt.

Medgång påväg. Motgång ständigt varje dag.

Nu ska jag kika lite mer på desperate och käka värktabletter, sen ska jag ägna mig åt nåt viktigare för stunden..

Kommentarer

Postat av: Cathrin

Ja, den lägenheten var riktigt fräck! Där skulle man kunna bo ett tag! =)

2008-05-07 @ 13:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: