Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång en ljusvisning

Ja kvällen har varit bra, tack snälla Nettan och Anders för en trevlig kväll med ljus, god mat, trevligt sällskap och otrevliga skogspromenader... Antar att ni som vill veta om skogen kan läsa Nettans blogg inom kort, lär komma ut några rader om att ramla ner i hål.....
Ljusvisningen gick kalasfint! Nu är det bara resten kvar :)

Sen var det lillasyster. Hur många rader behöver du? Jag har, som sagt, en lillasyster som är rätt bra. En storasyster med för den delen men henne blir det om en annan gång då.. Lillasyster kommer inom kort att bli en arbetslös skitunge, det är ju lite roligt... Men innan det ska det sjungas om studentens glada dagar.... Eller lyckliga eller vad det nu blir... För min lillasyster blir det dock säkert en melodi om studentens hemska tider. Jaja, försten av oss att ta körkort ska även skjutsa den andra till ikea, jag hoppas det blir jag - då slipper jag åka bil med min LILLAsyster... Det skulle vara lite deprimerande. Å herre gud så många rader du fick nu. Det om det!


Undrar när Johan tänker komma hem.... Jaja, jag går och sover. Lycklig äro den som får sova.


Kommentarer

Postat av: nathalie

hihihiih :D jag trodde inte du skulle skriva ;D men ja:) du får snabba på me körkortet om du inte vill åka med mig ;) för jag ska snabba på :D

2008-06-01 @ 12:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: