Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång en tanke

Usch, det är så mycket nu känns det som. Tänker inte gå in på så mycket här där så många nyfikna läser men så mycket gör mig så arg och ledsen just nu.. Tänk om vi bara kunde få flytta, om jag kunde bli klar med utbildningen och få börja jobba, om jag fick klart körkortet och om jag kunde ha en egen bil. Mycket skulle bli lättare och jag skulle må bättre. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.. Men inget av det hjälper så vad tjänar det till...


Idag ska jag till bräcke. Ska ha ljusvisning ikväll och innan det bjuder Ingela på middag. Trevlig kväll hoppas jag!
Nettan ska börja sälja ljus, braskit. :)


Igår var vi på after work. Jag, Johan, Andy och Thess. (å massa från Andys jobb) Det var trevligt, fast både jag och Thess var skittrötta och skithungriga, fick vänta 50 minuter på maten och jag ville bara gå hem och sova. Åkte hem vid halv 8, taxichauffören blev stoppad av polisen och fick 2500kr böter för 65 på 50väg, det var en rätt så rolig resa hem... Kollade på talangfinalen (tyckte tjejen som vann förtjänade det) och sen på ondskan... Sen sov jag gott tills i morse när jag vaknade och var på ungefär samma dåliga humör som alla andra dagar.... Å nu har jag vikt ett ton tvätt, diskat två maskiner, städat och tvättat håret. Johan åkte nyss och fiskade och jag sitter och väntar på Nettan och Anders...

Jag längtar tills jag får sova igen....

Sitter och lyssnar på Ole Ivars - Kongen av campingplassen. Den är rolig....


Jaja, nu var det slut från fröken tråkig igen... Jag skriver väl nåt mer när jag har nåt roligt att berätta....

Kommentarer

Postat av: nathalie

du kan ju skriva om din bästaste lillasyster som är så bra att hon bara förtjänar några rader :)

2008-05-31 @ 14:52:06
Postat av: Morsan

Nej, vänta inte så länge med att skriva. Tänkte att om man får vänta tills allt är bra blir det så länge.
Något positivt måste du väl kunna hitta i ditt liv !

2008-05-31 @ 15:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: