Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång en träningsdag

Japp, idag har jag och Nettan en träningsdag. Eller ja, Nettan tränar, jag kollar på :) Jag har tränat typ 35min eller nåt, Nettan är uppe på typ 45.. Zandra kom förbi och provade lite också men hon skyllde bara på att spelet var dåligt när det inte gick nå bra :P Nettan är inne på yoga, det tycker hon är kul. Jag gillar step och boxning mer :)

Ska snart ta å laga lite mat innan Johan kommer hem. Sen kommer Zandra förbi en stund igen tror jag.

Nettan ser rolig ut, hon skrattar mest. Hon tar helt enkelt inte träningen speciellt seriöst, haha.. Nu jäklar kanske jag kan få henne att komma hit oftare igen :)

Wii Fit, en av de bättre inköp jag gjort i mitt liv :) Jag är nööjd.

Kommentarer

Postat av: Cathrin

Ja, din Wii Fit verkar vara en riktigt bra investering! =) Skoj att köpa saker som faktiskt används flitigt! =)

2008-05-14 @ 17:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: