Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång ett jobb

Ja då är man (tillfälligt?) mellan två jobb. Fritidsforskare helt enkelt. Jag lider inte, inte idag i alla fall. Solen skiner, grillen är inhandlad, vinet är på kylning och morgondagen ser helt klart lovande ut för en trevlig kväll!

Nu ska jag strax bege mig neråt stan för min qualitytime med Isabella, vi ska ta med Thess och ta en fika, fira att hon fått jobb och fira att jag inte har nåt. Under tiden ska Isabellas mor och far avnjuta en härlig middag utan att behöva kuta upp stup i kvarten.. Jag är bra snäll jag! :)

Nåja, ni som heller inte har nåt för er framöver kan väl säga till?

Kommentarer

Postat av: Morsan

Jag önskar boka upp din dyrbara tid på fredag, jag behöver också barnvakt ! Ingen kan ta hand om Millan mellan 10-15, fixar du ? Hör av dig....

2008-05-10 @ 08:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: