Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Att känna tacksamhet och inte uttrycka det är som att slå in en present i ett paket men utan att ge bort det.

Hemmafrun har slagit till igen, börjar 9.20 idag och lägenheten är redan städad, disken är snart klar, dammsugaren har gått varm och jag har fixat å donat lite. Undrar just vad jag ska göra den sista timmen innan jag borde åka..
Ikväll blir det tvätta och hänga lite med Nettan, i morgon PACKA! (och åka med katterna till mamma)

Har också kommit på att jag skulle behöva en dollar-resa igen. Är så mycket jag behöver ändra på här hemma. Less på att bo i en studentlägenhet och less på att ha det som i en studentlägenhet. (det är väl iofs inte en sån längre, men det har varit å det är just inget ändrat på den bortsett från att jag fått en balkong) Här ska det vara fint, och jag vill ha fina saker att ha i min nya lägenhet om jag någonsin får tag i nån... Nettan, är du med? Vi åker när jag kommer hem och fått nya pengar =)

Undrar om jag borde äta lite frukost, plocka ihop lite tvätt så älskling kan börja tvätta innan jag kommer hem. Sen göra mig klar för att åka.

Hittade för övrigt ett citat av Zlatan när jag letade citat till dagens inlägg. Det handlar om tacksamhet.

"Present... Vadå? Hon fick ju Zlatan." - Zlatan svarar på frågan vad flickvännen fått i födelsedagspresent.
Ja just. Snyggt svar..


Mys.

Kommentarer

Postat av: Morsan

Pappa är sååå imponerad av dig. Han säger att du blivit så huslig !! Jag håller med... Hoppas ni snart hittar en bra lägenhet.



Fixar du sand o mat ??

2008-11-14 @ 09:38:10
Postat av: nettski

klart jag är på. Om jag ska flytta behöver jag nya gardiner! ;)

2008-11-14 @ 10:33:22
Postat av: nathalie

fin ljusgrej :)

2008-11-15 @ 13:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: