Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Den som är lycklig hemma bör stanna hemma.

Ja nu är vi hemma igen från en härlig semester! Tänker inte dra nån resedagbok men vi har haft det bra. Vi var totalt 22 pers som åkte ner för att fira Kennets 50årsdag, vilket vi gjorde i 5 dagar ungefär. Vi har solat, badat, åkt på utflykter, shoppat och legat på stranden och bara haft det gött.
Men det var skönt att komma hem sen. Sova i sin egen säng, äta 'vanlig' mat, köra lite memphis å sådär =) Det var härligt att träffa Nettan igen igår också, och sent igårkväll kom jag på att jag skulle ha träffat Andy också, men det försvann i allt annat som skulle göras igår, sorry vännen, vi får ta det en annan dag! Tänk att man kan sakna sina vänner så mycket som jag gjort, det är galet! Å när Nettan var borta var jag helt lost, vad skulle jag göra? Konstigt, men jag älskar ju mina vänner! Vill kunna ringa å berätta vad jag gjort eller ska göra, hur jag känner mig eller bara sitta där tyst en stund... :)

Igår fyllde lillasyster 19, grattis igen! Vi ses i slutet på veckan eller i helgen!
Idag fyller svärmor år, grattis grattis, vi ses också i helgen!

Ska åka å handla lite mat nu, är rätt tomt överallt på mat, sen ska jag jobba! Får förhoppningsvis ett roligt besked på jobbet, annars blir det lite ändrade planer i fröken larssons liv inom den närmaste framtiden..

Kommer bilder från resan en annan dag, orkar inte lägga upp nu. Har massa annat att pyssla med först.

Kommentarer

Postat av: nathalie

jag har gjort nått dumt! jag har handlat på gina tricot :O

2008-11-25 @ 14:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: