Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång en uppdatering

Jahopp, nu var det ett tag sen sist. Orkar inte uppdatera hela vägen tillbaka men jag tar väl helgen då..

Fredag blev lugn, slappade lite och skjutsade hem svärmoren från stan på natten. Sen hände inte så mycket mer. Om det inte var då som det var 2 bomber i stan igen? Jaja, skitsamma.
Lördag klev vi upp tidigt, Johan for å meka skoter och jag, svärmor, hennes svärmor och hennes svärmors syster bakade tunnbröd hela dagen. Det var mysigt, jag är en hejare på det där! =) Johan skulle laga mat tills vi kom hem, men det resulterade i att John fick laga maten (på grillen i hackås) haha.. Åkte hem, kikade lite tv men var rätt trött så det blev en tidig kväll.
Söndag städade vi lite, jag bakade bullar, kakor och sockerkaka och åt farsdagsmiddag hos papps, sen bänkade jag mig framför tv:n.

Det blev en spännande kväll framför tv:n och jag tror jag var lika nervös som Towa. haha.. Det är ju roligt när det är någon man känner till som är med. Ja jag pratar förstås om sanningens ögonblick. Hela dagen idag har jag varit arg, jag och Jessica har varit rätt upprörda över kommentarerna på kanal5:s hemsida och kommentarerna i hennes egen blogg är inte ett dugg finare. Fine, folk får tycka som dom vill om det som togs upp i programmet, men herregud fanns det inga bättre ord att använda? Dessutom kan jag tycka att om det inte passar så behöver man inte kolla. Det är ett sånt program där man får veta mycket om en annan människa! Ibland lite för mycket, men det är ändå det som det går ut på! Vill man inte veta behöver man inte kolla, och kollar man ändå och inte tyckte om det så får det stå för varje enskild person. Jag tyckte det var bra gjort av henne. Hon förtjänade de 75 000 kronorna. Herregud, om det är nåt annat ni ser på tv som inte passar, använder ni samma ord då? Ja jag säger då det.. Folk är märkliga...

Jaja, annars händer det inte mycket, 6 dagar kvar till avresa! Det ska bli så galet skönt att åka bort ett tag! Jag skulle lätt kunna packa klart å ställa väskan i hallen redan nu så jag är redo, men Johan skulle väl bli galen ;) Jag kan vänta ett par dagar till..

Nu ska jag vänta på att han kommer från jobbet så vi kan åka till syster med karl och son å få lite mat serverat. Sen hoppas jag André tänker komma förbi å fika =) Underbara vän! =)

Nej nu ger jag upp för idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: