Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

För en generation sedan behövde människor vila efter avslutad arbetsdag. Nu behöver de motion.

Jahopp, en dag närmare avresa. Jobbar bara en dag till nu, sen är det 10 dagars ledighet, NAJS om du frågar mig.
Har också löst det så min Memphis inte blir ensam i veckan, den ska vara med Nettan och mina bebisar Sidney (Crosby) och Staffan ska vara med mamma och pappa. Klart å betalt.

Håller just på att ladda hem en film jag så gärna vill se, ps, i love you! heter den. Minna, du får ett sms med vad jag tyckte sen =)

Lite allmänt sådär har jag beslutat mig för att Anders ska få göra om min blogg tills jag kommer tillbaka från utomlands. Jag är less på att den är så ful.. Anders, jag messar mina uppgifter, do it GOOD! (vet iofs inte om han läst inlägget där jag bad honom, men han får så lov att göra det ändå)

Å sen tänkte jag bara säga till alla mina vänner (å ni andra som läser) att vi har glögg/ljusparty på prästgatan 6 den 3 december, alla är välkomna som vill komma men anmäl er lite i förväg. Shoppa julklappar , ljus å lyktor till er själva, drick glögg eller kom bara å surra en stund å umgås, ju fler desto mysigare!

I övrigt har jag lovat karln en sockerkaka idag så det är väl bäst jag ställer mig i det så kallade köket en stund.



NoneDu är min ängel! Tack för att du är du!

Kommentarer

Postat av: nathalie

PS!! den där filmen är inge bra tycker jag :P ps i love you alltså.

2008-11-13 @ 20:03:35
Postat av: André

gillade inte heller den filmen, mamma hälsar dock att den var bra =) kommer att sakna er när ni åker bort vännen =((

2008-11-13 @ 20:32:44
Postat av: nettan

Du är min ängel du med. Men du hittade inte en charmigare bild att lägga ut?! ;) Mina tavlor har kommit idag även, ska hämta dom imorn, du måste komma och titta.



Puss

2008-11-13 @ 22:29:37
Postat av: Morsan

Jag vill också åka till Nettan och titta på tavlor !

Och jag kommer att sakna er när ni är borta... Tyvärr kan jag inte recensera någon film men det verkar ju lösa sig iallafall...

2008-11-14 @ 06:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: