Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Jag är helt emot dueller. Om någon utmanar mig tar jag honom vänligt och förlåtande i handen och leder honom till ett lugnt ställe där jag dödar honom

Läste just att jag är utmanad, antar det var jag iaf, Annelie? :) Brukar inte sitta med såna här listor, men jag har tråkigt, och jag är säker på att ni vill veta allt om mig!

1. Är du nöjd med ditt namn eller önskar du dej ett annat?
Jag är nöjd.

2. Saknar du något i ditt liv?
Massor

3. Sommar eller vinter?
Sommar!!

4. Vad var det första du la märke till hos din partner , som du föll för?
Att han tog med mig hem?! Haha nejdå, han var både mysigt snäll och härligt snygg!

5. Vilken är den bästa julklapp du fått?
Hittills var det nog köksassistenten, vi får se om årets julklapp som jag vill ha kan slå det.. (Alltså om jag får den har jag en ny, men det får ni veta då isåfall)

6.Påverkas du av media, och alla sk ideal?
Det är klart. Vem gör inte, mer eller mindre?

7. Vart i världen skulle du helst vilja leva?
Det vet jag inte, i ett hus i någon skog

8. Finns det något du ångrar att du gjort?
Det finns det väl alltid, men de senaste åren har jag gjort bra val =)

9. Hur många barn vill du ha?
Två, annars spricker mina planer jag haft sen jag var liten..

10. Har du återkommande drömmar?
Det vet jag inte?

11. Om du fick äta en maträtt resten av detta år, vad skulle du välja då?
Nettans köttgryta

12. Märkes kläder eller inte?
Det jag vill ha

13.  Vart ska du/ni fira jul?
I fåker, och en stund hos mamma och pappa

14. Har du ett Nyårs löfte?
Ne

15. Vad har du för planer för dagen?
Vänta å se om jag ska vara chaufför, sen sova.

Tack för mig, jag hatar min granne, jag hör hans musik, jag hatar den också.

Kommentarer

Postat av: Annelie

Jadå det var dig jag menade =)

2008-11-29 @ 07:54:11
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: