Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Jag gillar faktiskt misstag. Jag tycker att de är mänskliga.

Det blev två inlägg idag, men när jag sparade inlägget och läste igenom citatet och första stycket i föregående inlägg kan jag känna att det ändå blev lite fel citat för just den meningen, men jag letade citat om utmaningar, å det var det jag hittade först, men jaja, jag menade inget illa iaf, Annelie :) Men hey, var glad att jag gjorde en utmaning! Det händer inte ofta.

Jag hatar fortfarande min granne, han har så sjukt dålig musiksmak. Jag vill ha en ny granne. Som inte är som han som bor där nu, som är lugn, harmonisk och ser allmänt snäll ut.

Det har kommit en ny ljuskatalog och jag vill påminna er om mitt och Nettans ljusparty på onsdag, 3 december. Vi bjuder på glögg å nåt att äta till, ni umgås med oss, handlar julklappar om ni vill och har en trevlig kväll. Ni får också titta i nya katalogen och boka in en egen visning i januari om ni vill =) SPA-visningarna kommer igång ordentligt nångång då också, passa på att bjuda hem era flickor på en SPA-visning, drick lite vin och relaxa! Kan det bli bättre?

Jaja, det som skulle bli ett kort inlägg om just förra inlägget blev lite längre än väntat förstås, men jaja. Tyckte det stod på dörren att det bodde någon fler här än bara Z. Larsson, måste kolla om det var fel eller om det kommer nån fler hit ikväll. Börjar kännas lite ensamt... Jag tycker inte om att vara ensam. Jag är inte van, vet inte hur man gör.


Kommentarer

Postat av: nettan

uppdatera så ska jag skriva mer

2008-12-02 @ 18:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: