Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Många människor som tror sig ha skapat ett hem att leva i, märker ganska snart att de bara öppnat ett värdshus för sina vänner.

Nu skiter jag i det var en gång, nu blir det ett citat på varje istället. Måste ju variera sig lite.

Jag och Nettan kollade på en huuuuur fin lägenhet som helst igår!! Flyttar hon inte dit vet jag inte vad jag gör. Det kommer bli mitt värdshus, där jag kommer hänga. För jag vet att dom gärna har mig som gäst dygnet runt =)

Alla har så spännande bloggar tycker jag. Orkar inte radda upp en lista med länkar vilka jag läser, men jag läser nettans, mina systrars, Kattis T, Kattis W, Minnas, Mikaelas, Susannes, Johannas, Tinas, Malins, Sarahs, Kickis, Annelies, Towas, Saras, Emmas, Åsas, Kickans, Tanyas, Annas... Å säkert fler som ligger som favoriter på datorn på jobbet.. Det är så roligt att läsa bloggar, även om man inte riktigt känner personen i fråga. Å jag tycker de allra flesta skriver bra! Någon av er som jag skrivit upp som läser min tro? Eller nån som läser min som kan länka sin sin egna så jag får fler att läsa? =)

Min blogg däremot är lite halvkass kan jag tycka. Jag har liksom aldrig nåt roligt att skriva om, och min förmåga att skriva har liksom avtagit med tiden.. Det är lite tråkigt. Men jag känner en som heter Anders som ska få hjälpa mig att fixa lite finare blogg till att börja med, så ska jag försöka skriva lite mer, lite oftare och lite bättre sen. Bra va, Anders? Då har du nåt att göra en liten stund också.. =)

Nu är det inte länge kvar till den efterlängtade semestern, på söndag åååker vi!! Är lite grejor vi skulle haft klart innan bara.. Lite födelsedagspresenter och en och annan förberedelse för julklapp..

Kom på världens finaste idé också igår. Satt å kikade på extrafilms hemsida och tänkte göra en tavla hem till oss, en stooor tavla, då kom jag på att vi skulle haft en tavla på oss två, mig och älsklingen! Är inte det roligt? =) Johan verkade inte lika lycklig som hade två förslag på tavla, antingen en tavla på hans nya skoter, eller en med modo på.. Hmm.. Ja vi får se vad det blir för tavla, dock inget av de två sistnämnda....

Nu ska jag inventera kylen, se vad jag behöver handla till Johan kommer hem å ska laga mat, och sen lösa lite korsord innan jag brummar iväg på nån affär.. Ja ni ser ju hur rolig jag är.. haha.. Har hittat massa fina recept till julbaket också.. =) Ska nog fortsätta med min kakbok nån dag.. Syster skulle ju tydligen ha en hon också.. Eller? =)

Nåja, vi hörs.

Kommentarer

Postat av: Cathrin

Var det sistnämnda en pik till mig eller!? :P

2008-11-12 @ 15:08:56
Postat av: zandra

nej jag har två systrar, bara en har bett om en kakbok

2008-11-12 @ 15:45:01
Postat av: nathalie

JAG HAR BETT OM EN KAKBOOK :D:D:D en kakbok tar jag väldigt gärna

2008-11-12 @ 16:03:59
Postat av: Tanya

jag har nog hittat in på din blogg också =)

2008-11-12 @ 17:20:04
Postat av: Minna

Jag läser din! Kika på min blogg och kolla vilka jag har länkar till, kanske hittar en ny favvoblogg? Kram

2008-11-12 @ 20:33:33
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: nettan

Klart jag vill ha dig som gäst i mitt förhoppningsvis nya hem... du är alltid välkommen hos mig/oss! :)

2008-11-12 @ 21:29:57
Postat av: Mikaela

Du får gärna dela med dej av recepten hihi :) Jag älskar att baka!

2008-11-13 @ 15:25:24
URL: http://mikalela86.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jag läser din blogg=)

2008-11-13 @ 16:44:14
URL: http://ceciliaengberg.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: