Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

(Varning för PartyLite på Tradera!!!!)

Idag vaknade jag 8 som vanligt, börjar jobba 12.20 så jag satte mig vid datorn och kikade runt lite. Var in på tradera och kikade och kom på att jag skulle söka efter PartyLite, för att se hur mycket det fanns nu, det fanns mer än jag trodde.
Jag blir så arg på folk som lägger ut PL där, de säljer doftprover som "minimelts" - VÄRDELÖST! Innehåller inte samma ämnen som melts, så det blir fel. De säljer 12st teljus för 89kr+ frakt. Handlar du på ljusvisning kostar de 85kr UTAN frakt. Massa produkter till alldeles för höga priser! Det är ju helt sjukt, jag önskar att man kunde lägga in någonstans ett omdöme så alla kunde se. De som inte känner till PL kanske tycker att det är bra grejor till bra priser på Tradera, men hell no! Det är värdelöst och jag rekomenderar ingen att handla där. Enligt reglerna som PL har FÅR MAN INTE sälja på tradera, blocket och andra sidor med privat försäljning. Varför gör då folk det?! Jag vill varna alla som handlar på tradera, tala om att det finns att köpa billigare, men var ska jag kunna göra det?


Jaja, det var det. Jag blir så arg....


I övrigt händer det inte så mycket. Funderar på att dricka vin med Nettan ikväll, samtidigt så vet jag att jag kommer vara sjukt trött när jag vaknade så tidigt och jobbar så sent. Måste klura lite på det.
Kanske ska klura på det medans jag diskar och plockar ihop lite. Börjar se lite för stökigt ut igen för min smak..

Johan har åkt för att hämta sin skoter idag. Han for jättetidigt i morse. Han ringde ner igår för att dubbelkolla så han hade kvar skotern, den var så ny att karln som äger stället inte ens hade provstartat den. Lite nöjd Johan blev då.. Jag vill också ha nåt nytt........

Nej, städa å diska var det.

Kommentarer

Postat av: Cathrin

Jo sånna saker kan reta gallfeber på vem som helst! Korkade människor som "fuskar" och rent av blåser människor! grr

2008-11-02 @ 16:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: