Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång en helg

Nu har det varit helg igen, nästan utan att jag märkt det.. I morgon väntar jobbet igen.

Helgen har spenderats till stor del med Nettan. I lördags klev vi upp med tuppen, eller iaf strax efter, och for till sveg. Där åt vi pizza, vi hittade inte riktigt thaistället trots att vi passerade det tre gånger och vi valde pizza istället. Sen gick vi igenom Dollar, blev några hundringar fattigare, åkte vidare och stannade till i svensta för ytterligare en tur genom Dollar =) Sen fikade vi hos svärföräldrarna och for sen och handlade massa mat. Lagade kött, pommes och svampsås till middag och for sen hem till Nettan och fotade lite, bild kommer.

Idag har vi haft en familjedag med svärföräldrarna. På gymmet av alla ställen.... Jag och svärfar funderade ett tag på att gå å fika istället men det blev lite träning trots allt. Kommer kännas i morgon misstänker jag.. Sen firade vi Johans mormor å åt middag och sen blev jag lämnad i ensamhet.... Hm.. Ja det var kanske inte lika illa som det lät men ensam är jag.. Åkte bil med Nettan i 20 min iofs, så helt ensam har jag inte varit..

Mina bebisar är hos mamma och hälsar på. Pappa skulle resa bort å mamma ville inte vara ensam, så hon fick låna Sidney (Crosby) och Staffan några dagar. Saknar dom men det är skönt att kunna slappna av i soffan utan att hålla koll på blomkrukor och gardiner. Haha det är som att vara barnlös, man kan slappna av och inte behöva springa upp hela tiden.. Mina små bebisar, dom är underbara!

Har fått blommor av Nettan, än så länge är dom inte så stora men det kommer bli fint om jag lyckas hålla dom vid liv, vilket iofs inte är så troligt, men annars är det bara å skaffa nya igen =)

Min kära sambo har också kommit på den fina idén att köpa ny skoter, gissa om jag ska flytta nu? Jag ska leta lägenhet tills jag hittar en, och min andra hälft får helt enkelt rätta sig efter det och han kommer säkert bli nöjd när det är klart. Hoppas han får tag i den han vill ha också, det verkar inte vara det lättaste, men ska han ändå ha en så håller jag mina tummar för att den finns någonstans och att han kan fixa så den kommer hit..

Min bästa vän har kommit hem från utlandet också, måste se till å dejta lite så jag får höra allt som hänt. Eller, allt vill jag förmodligen inte veta, men det vesäntliga =)

Jaha, nåt mer ni vill veta?

Kommentarer

Postat av: nathalie

hur mycket du saknar din söta gulliga lillasyster kanske?;)

2008-10-26 @ 21:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: