Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång en memphis på besiktning

Japp, idag var det besiktning på pärlan. Gick såklart igenom, finns ingen skavank på den så why not liksom? Fast med min tur idag var det ett under att den var felfri..

Fick en påminnelse från telia på en räkning, visade sig att jag betalat fel. Jag betalade den som skulle vara betald den här månaden förra månaden istället. Vilket resulterade i att förra månadens räkning står obetald. Ringde till telia för att slippa betala den 20:e och istället betala den 25:e men fick ett nej. "Det är ju inte vårt fel att du betalat fel, den som skulle vara betald måste ju betalas ändå innan utsatt datum om du inte vill att den ska gå till inkasso." Svin, jag har en dålig dag. Å dom är ett dåligt företag. Tror dom att jag med flit betalat den räkning jag hade kunnat låta ligga en månad till? Ja jag säger då det..

I övrigt händer det inte så mycket. Är less och slö, orkar inte ens kolla på det senaste one tree hill, vill helst bara lägga mig och sova och inte vakna förrän i morgon eller på fredag..

Fick hem lite nya ljusgrejor igår, LOVLEY! =) Helt underbara, jag älskar mina ljus.

Å på fredag firar jag och Johan 1 år och 10 månader, galet men underbart! Igår när vi pratade hos mamma om par som flyttar ihop för tidigt sa mamma "Ja men du flyttade ju inte ut efter första natten så ni var ju rätt tidiga ni också": Och det stämmer nästan. Sov inte ensam många nätter efter första med min Johan. =) Det är tråkigt att sova själv.
1 år och 11 månader firas på teneriffa, eller firas och firas.. Spenderas där iaf. Exakt en månad idag tills vi åker, det ska bli underbart! Jag längtar bort, jag längtar efter värme och sol, jag längtar efter lite ledighet och en tid att umgås med de nära och kära som ska med. Jag skulle kunna börja packa idag, men då skulle Johan få spunk på mig, mer än vanligt :)

Nu ska katterna få lite mat och jag ska vänta på att mamma ska höra av sig, hon skulle också ringa telia. Stackars de små arbetarna där :) Ska se vad vi ska äta idag också, tydligen ska Johan bara hem å äta å sen fara igen så Nettan och Rocco kanske kommer förbi en sväng. Alla tre skulle man kunna säga, hahhahahahahah!!!

Jaja, det dröjer väl igen innan nästa inlägg men hejsvejs sålänge då.

Kommentarer

Postat av: nettski

MUPP

2008-10-16 @ 15:21:39
Postat av: nathalie

när kommer blogginlägget det var en gång en zandra i örebro?: P

2008-10-16 @ 15:38:08
Postat av: Morsan

Inte ens när du är ledig verkar du ha tid att skriva en rad....

2008-10-21 @ 12:38:41
Postat av: nettski

Jag håller med ovanstående skrivare, du har ju vart ledig idag?! ;)

2008-10-21 @ 21:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: