Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång en sång

..som lika gärna skulle kunna handla om mig


Sen en tid tillbaka har jag varit trött
Försökt att vara allt på samma gång
Så mycket man kan göra och borde och vill
Mitt i allt så ska man räcka till

Sen en tid tillbaka har jag varit tom
Och försökt att hitta spår som leder rätt
Ja det finns så mycket måsten att vara bra på det man kan
Och mitt i allt så ska man vara sann


Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort

Kommentarer

Postat av: nettski

Jag kan hjälpa dig att komma ihåg, att du är bra. du är min bästa vän och vem vore jag utan dig?

2008-10-22 @ 09:18:39
Postat av: Morsan

Och tänk på att vi är många som inte kan klara oss utan dig. Livet vore inte lika "glatt" om inte du kom förbi eller ringde och var lite galen ibland. Sen har du ju en viktig roll på jobbet och hemma för Johan... Tänk på det du !!

2008-10-22 @ 10:31:40
Postat av: nathalie

snart kommer jag hem och livar upp din stämning ;) jag hoppas mamma bjuder in till en galen middag som förr ;)

2008-10-22 @ 11:38:24
Postat av: Anonym

Självklart ska vi ha en "normal" familjemiddag !!

2008-10-22 @ 19:34:47
Postat av: Monia o Hugo!

DU E BRA!! Och den sötaste Zandran jag känner

2008-10-22 @ 20:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: