Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång en seg morgon

Ja, en riktigt seg morgon har det varit. Jag som inte kan sova klev upp halv 8 fast jag börjar 11.20. Har kikat runt lite efter lägenhet, skickat ett nummer till johan som han ska ringa och jag hoppas han blir vän med henne så hon hjälper oss =)

Igår var jag, Johan och HP iväg på gymmet. Det var trevligt, jag borde träna oftare.. Sen bubblade vi lite bubbelpool utomhus och avslutade med ångbastun innan vi gav upp för dagen. Åkte till HP och bytte Johans sista två däck och alla fyra på HPs bil. Karlarna svor, skrek och var allmänt på dåligt humör. Jag lessnade, satte mig på en bänk och önskade att jag bodde där så jag kunde gå hem. =) Får lite ångest när jag tänker på att jag faktiskt hade kunnat bo där...

Katterna är helt galna idag. dom jagar varann från köket, in i sovrummet, upp på sängen, biter varann lite och sen springer dom tillbaka. I skrivande stund leker Sidney med en rosa råtta och Staffan med en liten bit papper.. Ja det behövs inte mycket för att roa mina bebisar =)

Jag har också beslutat att åka buss till jobbet idag så får Johan hämta mig sen. Det är så sjukt halt, vill inte riskera nåt..

Jaja, om man skulle göra sig klar lite då. Kanske äta nån macka innan jag åker.

Kommentarer

Postat av: Cathrin

Min bebis är också ganska lättroad på förmiddagar... Just nu sitter han i babysittern och samtalar med Oprah Winfrey... =P

2008-10-31 @ 10:11:06
Postat av: Lena

Hejsan vännen :) hur är de? Jag kommer upp till ösd nu i några veckor framöver och tycker verkligen vi borde ses nånting då :) Hoppas allt är bra me dej. Puss

2008-10-31 @ 11:52:12
URL: http://leeeena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: