Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång framtidsplaner

Jahopp, uppdatering sägs det..

Som jag säkert skrivit i hundra inlägg snart är jag galet trött. Om jag inte måste kliver jag inte gärna ur sängen. Det vägrar gå över helt enkelt och vilken dag som helst kommer jag börja gråta när någon kund, istället för skäller på mig, säger "Ha en trevlig dag nu!".. Jag behöver lite snälla ord och kramar just nu. Katterna pratar inte men jag kramas med dom och pratar med mig själv. Lättast så.

Har den senaste veckan börjat fundera på vad jag ska göra med mitt liv, min första tanke var att gå utbildning till elevassistent, men nu på morgonen har jag nästan bestämt mig för vad jag ska göra. Måste bara kika lite mer på det och hur det kan bli möjligt.

Jobbet går bra, men jag känner ändå att jag vill fortsätta. Utbilda mig till någonting och sen se var jag kan hamna därefter.

Jaja, jag har verkligen ingenting att skriva, så jag tror jag stannar där. Ska duscha å åka mot staden. Ska kika lite å sen jobba.

Kommentarer

Postat av: Morsan

Kul, hoppas det går vägen nu då ! När du verkligen vill något brukar det ju funka. Titta bara på körkortet. Det som gick så fort ! (citat)

2008-10-07 @ 17:27:17
Postat av: Cathrin

Behöver du hjälp med att bolla fundeingar så är det bara att säga till! Är galet nyfiken på dina framtidsfunderingar! =)

2008-10-08 @ 11:17:11
URL: http://cathrinlarsson.blogg.se/
Postat av: Minna

Va kul att du också ska med! Det kommer nog bli roligt =) När slutar du på fredag då?

2008-10-08 @ 21:16:26
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: