Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång lite bilder

Har tagit lite kort, och när jag la in dom i datorn hittade jag bilder på mina bebisar medans de var små..

Det här är Sidney (Crosby)  och här har ni Staffan. Båda är små flickor, men ja, namnen har inte jag valt om vi säger så =)


Hur som helst köpte jag gardiner på dollar, såhär fint blev mitt fönster  ser iofs att mina fönster är lite skitiga, men det får bli ett projekt till en annan dag... Sen har vi en hylla ovanför bordet, hur det såg ut innan idag tänker jag inte ens visa, det var nån ful klocka, två fula blomkrukor av nåt slag och lite annat skit, men idag ser det ut såhär  jag är rätt nöjd =) Sen hämtade jag ju blommor hos Nettan också häromdagen, som jag sa är dom inte så stora än, rättare sagt ser dom ut såhär  men jag hoppas på att dom kommer växa lite till...

Så nu vet ni hur det ser ut hemma hos mig. I alla fall på den sidan av lägenheten... Den andra får ni se en annan dag.. När jag orkat fixa å dona där också.

Kommentarer

Postat av: Cathrin

=) Underbara bilde rpå kattungarna! Man blir helt kär! Gardinerna var jättesnygga! Fint det blev på hyllan! Blomman kommer att ta sig och bli större och då kanske du kan ta nya skott och plantera om så du får ännu fler! (Blommor är som räkningar, dom förökar sig av sig själva!)

2008-10-28 @ 17:41:33
Postat av: nathalie

söta kissemissar! snart kommer jag och hälsar på !

2008-10-28 @ 20:13:46
Postat av: Mikaela

Åhh vilka söta kissekatter :D

2008-10-30 @ 21:52:57
URL: http://mikalela86.blogg.se/
Postat av: Ellen

Sötaste katterna

2008-10-31 @ 19:18:23
URL: http://meretrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: