Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång ingen tid..

Det verkar inte som jag har tid att sitta still och uppdatera min blogg. Det är så mycket hela tiden. I morse sov jag till 10.45, hallelulia! Det händer aldrig. Min kropp orkar nog inte mitt häga tempo..

Ja hur som helst så håller jag på å städar lite. Syster med son kommer och hälsar på om en stund. Ska bjuda på lite fika och mysa med Vincent =)

Ledig idag, har ätit god lunch med bästa vännen André och hälsat på syster. Tänkte träna men det fanns inte så mycket tid för det. Karln är å tränar nu så jag ska snart laga lite mat så den är klar när han kommer hem. Så börjar ju hockeyn idag, jaho.. Dags att säga farväl till kärlek för vintern... hmm..

Ja annars händer det inte så mycket. Längtar mer än någonsin till utlandsresan nu. En veckas avkoppling, bara vara och trevligt sällskap.

Mhm, vad ska jag skriva mer då... Näe jag undrar om jag ska ta tag i alla andra måsten nu istället för att skriva.

I morgon kommer Nettan hem från turkland, inte visste väl jag att en vän kunde vara så saknad. Det finns ingenting att göra när inte hon är hemma. Önskar jag kunde hämta henne på flyget men vi får ses när jag slutat jobba istället.


Kommentarer

Postat av: Morsan

Ja, tänk om dygnet hade 48 timmar istället för 24 ? Eller att vi jobbade 2 dagar och var ledig 5 ? Tror du man skulle hinna mer då ? Det tror inte jag... Men jag drömmer om helg nu, jag har ju fått ett rum till i huset och om inte projekteringen tar lika lång tid som vanligt kanske vi kan flytta in något där i helgen. Skulle ju vara kul om det blev något innan torsdag 25 /9 kl 18.00 då alla naturligvis finns på Voltvägen 6 och fikar och tittar i nya ljuskatalogen !!

2008-09-18 @ 19:57:58
Postat av: Morsan

Jag vill också ha en André ! Någon att gå ut och äta lunch med och prata bort en stund...

Eller en Nettan att vänta hem från utlandet...

Men jag har ju er, tre underbara barn så jag ska nog inte klaga ?!

2008-09-18 @ 20:03:09
Postat av: Cathrin

Jag kan vara din André mamma! Jag och Vincent! =) Förövrigt Zandra så är det nog mer en vana än ett undantag att man faktiskt inte hinner med något! Det är samma hos mig, även innan jag fick barn!

2008-09-19 @ 13:06:24
URL: http://cathrinlarsson.blogg.se/
Postat av: nathalie

kom å titta på min lägenhet vettja!;P jag önskar mig en fin väggljusstake att ha på väggen!:P typ sån som mamma har ovanför sängen i sovrummet, fast mkt större. eller du vet kanske den hon köpte på rusta? vet inte var den sitter (om den sitter uppe) typ en sån vill jag ha:D

2008-09-19 @ 14:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: