Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång min bil

Nejdå mamma, jag hittar visst hem, men det är roligare att köra bil än att blogga.

Ja hur som helst. Som ni förstår kör jag mest bil nu, min memphis är bra. Bortsett från ett litet missöde idag som slutade med att Anders fick putta på min bil så jag tog mig in på okq8, men å andra sidan skulle jag dit för att han skulle kolla på bilen, å vi var ju nära en verkstad, så det gjorde ju inte så mycket =) Ni ska få en bild på memphis en annan dag, kanske samtidigt som ni får se bild på sidney och staffan....

Ledig idag, sen jobb resten av hela långa veckan. Ehm, ja alltså över helgen å några dagar till. Känns segt med en arbetshelg, men får se det positivt att jag är ledig två sen =) Har för övrigt fått en elev nu, ska lära han allt jag kan! Jo..

Jaha annars då? Jag och Nettan hälsade på Anna i hennes hus häromdagen. Det var skoj. Jag vill också ha hus. Typ nu, helst nyss. Måste spåna vidare lite på detdär...

Igår fick jag och Tina med oss Ronny på vattengympa, han var inte jätteimponerad av varken gymmet, gympan eller min superbra låt i bilen som han fick höra när jag skulle skjutsa hem dom, men han såg glad ut ändå. (min superlåt är kongen av campingplassen, ole ivars, haha)

I morse, på min lediga dag, klev jag upp 5.40 och for å hämtade Tina och körde ett pass vattengympa till. I morgon väntar nog lite simning eller en sväng på gymmet innan jobbet. Börjar ju inte förrän 10 eller nåt.. Beach 2008 är ju inte över för min del än, om 2 månader å lite till ska jag ju till beachen så det är bäst jag kommer i form snart =) Egentligen har beach 2008 inte ens börjat för mig, blev som inget av med det den här sommaren. Om man nu kan säga att det varit sommar? Jag tror jag missade den...

Nu håller jag på å tvättar lite för er som undrar, har hämtat ut mina glasögon som jag ska ha på jobbet, jag ser rätt bra med dom, fast bara på nära håll, försöker jag kolla på nåt lite längre bort ser jag verkligen ingenting, och sen får jag ont i huvet. Jaja, det ville ni alldeles säkert veta.
Funderar på att tänka efter å se om jag inte har nåt ärende nånstans mer så jag får ut å burna memphis!

Just det, en annan sak som jag inte vet om jag skrivit nånstans men säkert inte eftersom jag knappt skriver nu.. Kom hem en natt när jag jobbat till 00 och la mig i sängen, kollade på klockan i taket, den stod på 0:19 och min första tanke var "Örebro". Arbetsskada? Ja. Varje gång jag hör ett ortsnamn på tv eller så börjar jag fundera på vilket riktnummer det är dit.

Nej, nu ska jag göra nåt annat.


Kommentarer

Postat av: Morsan

Hahaha, jag som inte vet vad folk heter på min arbetsplats utan "där går ankn xxxxx" eller "vad heter hon/han nu på ankn xxxxx". Om jag möter någon som verkar tjenig måste jag nästan blunda för att veta vem det är. Kanske känner jag igen rösten.

Yrkesskada ?

Ja, men ge mej något annat jobb då ?

2008-09-10 @ 17:11:07
Postat av: Morsan, igen

Eller du, jag kom på att du nog saknar din lallasyster. Det var nog slumpen som avgjorde 019.

2008-09-10 @ 17:12:33
Postat av: Cathrin

Du som är ute och åker så mycket kan väl svänga förbi här något och säga hej? tänkte försöka komma o hälsa på sidney och staffan men jag vet inte när det ska bli av... glasögon? visste inte att du satsade på sånna igen... du får bara titta på korta sträckor, jobbar du så ska du väl hålla koll på skärmen eller!? ;P

2008-09-10 @ 18:19:41
URL: http://cathrinlarsson.blogg.se/
Postat av: nathalie

jag håller med mamms! du saknar mig, det var därför du relaterade till örebro ;)

2008-09-10 @ 22:32:51
Postat av: Malin M

Haha ja den där yrkesskadan känns ju minst sagt igen. Sist jag var i Stockholm kollade jag typ på ALLA företagsskyltar...och tänkte "JAHA det där såg ju INTE ALLS ut som jag trodde"

2008-09-11 @ 10:14:04
Postat av: Minna

Haha, när jag och kompisar pratar om olika ställen säger jag alltid vilket riktnummer det är där =) Vet du om min elev är en kille eller tjej? Jag är svin sjuk, kommer tillbaka nästa vecka. Kram

2008-09-11 @ 12:38:15
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: