Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång sena pass på jobbet

Det är riktigt segt att ha så sena pass på jobbet som jag har den här veckan. Inge roligt alls, men nästa vecka är det bara tidiga pass så okej då =) Sista kvällen ikväll iaf. De kvällar som varit nu har ändå varit rätt intressanta trots allt... Har varit lite bitter, men det mesta känns ändå som det har varit befogat, då gör det inget tycker jag.. 

Uppe med tuppen i morse, 7.30 vaknade jag och hoppade upp när jag kom på att min tvätt-tid började 7.. Har just lagt in det som kan vara den näst sista maskinen och även startat en maskin med disk. Katterna irrar runt som galningar här och jag skriker mest på dom när dom klöser på soffan hela tiden. Kanske dags att skaffa en vattenspruta som Nettan har..

Var på vattengympa igen igår med Tina! Det var roligare än förra gången, ser fram emot nästa veckas pass också. Men innan det blir det iaf ett par besök på gymmet. Jag har tränat 5 dagar den här veckan, både vattengympa och på gymmet. Jag är nöjd, jag är duktig! Dock säger Johan att vi ska köra typ 1,5 timme styrka i morgon, han föreslog 2 timmar, jag föreslog 1, men då sa han 1,5... Hmpf.. Ja vi får väl se..

Är så mycket jag skulle behöva göra idag. Men jag vet inte om jag orkar. Är helt galet trött idag...
Får iaf träffa Johan idag, första gången på två dagar i vaket tillstånd. Det är ju skoj!

I morgon ska jag hämta min golf! Shit pommes vad jag längtar! =)

Kommentarer

Postat av: nathalie

TSSSSS! vadå uppe med tuppen 7.30? jag hoppas tuppen är vaken när jag kliver upp kl 5.45 ;)

2008-09-05 @ 13:25:31
URL: http://nalaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: