Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Att hjälpa andra är att hjälpa sig själv

Idag är det tungt, jag vill inte jobba men måste. Är i alla fall ledig i morgon och på lördag, det blir skönt.

Sitter och surrar lite med Madde om kost och vikt, jag tycker om att kunna vara till den hjälp jag kan, och självklart rekomenderar jag LCHF, för det är det jag kan! Och det är effektivt, men det säger egentligen sig självt eftersom den kosten inte innehåller kolhydrater eller socker. :) Själv har jag börjat med den "Metoden" för att bli piggare, få mer energi, eftersom kolhydrater gör mig trött. Allt handlar om egen vilja, självdiciplin och stöd från andra.

Ska snart iväg på jobbet i alla fall. Hoppas på en hyffsat lugn dag, skulle behöva få klart underlaget till Seko-informationen och sen har jag huvudvärk idag som gör att jag helst skulle vilja ligga hemma...

Nåja, kanske skulle packat ner lunchen å sminkat mig lite.
På återseende.

Kommentarer

Postat av: Paula

Spännande att du också äter LCHF, jag med! då kan vi ju diskutera haha.

2009-01-15 @ 15:27:47
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: