Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det vackraste i livet är illusionerna om livet.

Jahopp, nu sitter jag här hemma igen, börjar bli en vana... :( Har just varit till Johans jobb med ett par skor till honom och funderar på om jag ska dammsuga lite. "Tänk egoistiskt och gör bara det DU vill göra" fick jag höra igår, och visst vill jag inte dammsuga, men jag antar det är ett måste. Sen tänkte jag vara ego resten av dagen. Vore skönt med en promenad tror jag. Tror jag börjar med det, nu medans det är fint väder, så tar jag tag i städningen senare. Jag har ju nästan hela dagen på mig!

Ikväll ska jag, Johan, Nettan och Anders på Idun och softa i deras SPA i 4 timmar. Det ska bli härligt, förhoppningsvis avkopplande och alldeles underbart med de allra närmsta. *Ser fram emot!*

Sen får vi se vad resten av helgen har att bjuda på.

Promenaden var det. Vi hörs senare!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Det är ganska svårt att vara egoist utan att det blir negativt för alla andra... Man måste hitta balansen i att sätta sig själv i första rum och ändå samarbeta med andra... Tar ingen annan skada av det är det bra egoism! :) SPA är bra egoism! :)

2009-01-09 @ 21:32:49
Postat av: Cathrin

Fan, den kommer ju inte ihåg mig från gång till gång - trots att jag klickar i den rutan! :( grr

2009-01-09 @ 21:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: