Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Din stund är nu

Hemkommen från Idun och våran SPA-kväll. Det var en härlig kväll fylld med bubbelbad, ångbastu, massagestol, singstar och buzz. Härligt härligt! Lägger upp bilder men inte idag. Tack älskling, Nettan och Anders för en härlig kväll tillsammans!

Jessica skrev även till mig att vi FÅR dricka cola light. Hallelulia! Det smakar kanske inget vidare men kan nog mätta min längtan efter cola en liten sväng då å då... :) För varje dag som går älskar jag min nya kost mer och mer!

Ser nu mest fram emot när Nettan ska börja träna på Step In och när jag ska få klippa å färga hos Pernilla i slutet på månaden, som är min födelsedagspresent av Nettan. Helt underbart! :) Nettan, du är helt underbar!! :)

Ska passa på att ta det lite lugnt nu innan jag ska sova. Har lite ont i nacken idag igen, tråkigt tråkigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: