Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Du kan väl titta upp mot stjärnorna så att vi har nåt gemensamt....

Idag har jag haft en heldag med Nettan och Anders. Mest Nettan. Vi tog först en blåsig promenad till ixo, sen åt vi lunch hemma hos mig, och jag tror jag lyckades övertala henne att också börja med LCHF, sen hämtade Anders oss och vi åkte till badet, där jag och Nettan relaxade lite och Anders gymmade. Sen lagade vi (läs Nettan) mat, en härligt god kycklinggryta. Till den åt jag sallad och en liten bit zucchini. Den var sådär, helt okej men ändå inte god. Vi diskuterade kost och Anders visade prov på sin smarthet som vanligt och jag får känna att jag har en dum-dag.... :) Efter det skulle vi ta lite kort, Nettan som inte nöjer sig med mindre var tvungen att tvinga ut mig i blåst och regn, jag hade lika gärna bara kunnat ta lite kort inne.... Bjuder på ett kort på mig färdigsminkad, för sen såg jag aldrig ut så mer under fotograferingen.... Tack Nettan och Anders för en jättetrevlig dag!

I morgon väntas jobb igen. Lite gruvsamt, faktiskt. Efter jobbet blir det fira Johans farmors 70årsdag första gången, andra gången blir på lördag.. :)

Nu ska jag hänga lite tvätt som jag passade på att ta med mig till Nettan....

Kommentarer

Postat av: Cathrin

Vad var det som var ok men inte gott? Var det grytan eller zucchinin? Ni är roliga som firar födelsedagar flera gånger, så borde väl alla göra! :) Roligare under längre tid då! :)

2009-01-11 @ 21:15:22
Postat av: Annelie

Tror bestämt jag glömt tacka för gratulationen, så tack så mycket! Kram

2009-01-13 @ 16:55:35
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: