Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

När du är på besök hos en vän och känner dig sugen på en munsbitav någonting kan du prova med att titta längtansfullt mot skafferiet.

Idag har jag varit duktig, tvättat två maskiner tvätt hos Nettan, hängt tvätt, lagat mat och diskat lite. Ska just till att dammsuga lite också innan jag får besök bortifrån 47:an... Vi ska prova min hemgjorda glass, hoppas hoppas den är bra!! :)

Försökte fota min frukost som bestod av bacon och omelett, men det gick inte så bra med min skittelefon.. Lyckades dock få en ganska okej bild på min middag, som inte alls såg lika god ut som Johans.... Hmpf.... Typiskt. Men som sagt, det kanske tar ett tag att vänja sig....

Bjuder på en bild på mig och syster också innan jag dammsuger lite... En bild som vi tog när vi provade min webcamera på datorn..
Nåja, hejsvejs!

Kommentarer

Postat av: nathalie

ja, jag är så jävla bra så bara måste lägga upp en bild på mig, jag visste det! ;)

2009-01-04 @ 21:28:05
Postat av: Mikaela

Du måste dela med dig av det där glassreceptet ;)

2009-01-04 @ 22:07:20
URL: http://mikalela86.blogg.se/
Postat av: nettan

Men, kan du inte äta sås heller?

2009-01-04 @ 22:13:41
URL: http://litenwiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: