Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Om du försöker ignorera en knackning på din dörr, skrik då inte 'Nej!' när någon frågar: 'Är det någon hemma?

Jahopp, så hade snart en dag till passerat i livet. Vissa dagar känns det som livet går lite för fort frammåt.
Vaknade i morse å mådde inte alls bra så jag låg å kikade på filmen Varg å sen kollade jag runt massa bloggar och försökte sova en stund utan lyckat resultat. Sen ringde Johan å frågade om jag ville följa med å äta middag nånstans, så jag följde med honom och N på Tages, där det blev en hamburgare utan bröd med sallad och tomater till. Yay? Ne, det känns lite ruttet faktiskt. Mackorna som pojkarna åt såg så sjuuukt goda ut att jag lätt skulle kunna ändra mig och tycka att den nya kosten faktiskt inte ger mig nåt. Men å andra sidan, hur ska jag veta om det gör det eller inte om jag inte ger det ett helhjärtat försök... Men Jessicas mamma, kan du tala om hur jag gör egen glass? VILL HA! Med grädde till :) Mumma! Jag behöver nåt gott snart innan jag tar fram korgen med gotta och börjar svulla... :)

Ikväll ska jag till Nettan och Anders nya palats igen. Deras lägenhet med många rum och dörrar och fönster. Jag ska åter igen bli så avundsjuk så hela kvällen blir förstörd och jag kommer trakasera Johan med mitt prat om flytt så han kommer bli arg på mig. (Det är ju hockey på tvn ikväll så egentligen allt jag skulle kunna säga skulle göra honom arg så) Sen kommer jag sitta en timme å kolla efter lägenheter på blocket, östersundsbostäder, akelius, storsjoe och andra ställen fast jag vet att det inte kommit ut nått nytt eftersom det är helg. Sen kommer det hyffsat gå över till i morgon, men går jag dit igen blir i morgon samma tråkiga dag. :)

Innan dess ska jag lägga mig i soffan under en filt. Jag fryer å mår sådär.

Kommentarer

Postat av: nettan

2009-01-04 @ 08:56:55
Postat av: nettan

Provar igen, att skriva något den här gången! ;) Du kan få bli inneboende hos oss, vi har ju en extra säng! :) Love puss

2009-01-04 @ 08:57:51
URL: http://litenwiden.blogg.se/
Postat av: nettan

Provar igen, att skriva något den här gången! ;) Du kan få bli inneboende hos oss, vi har ju en extra säng! :) Love puss

2009-01-04 @ 08:58:21
URL: http://litenwiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: