Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Om man inte vet var man ska är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram.

Så var det kväll igen. Jag har diskat, gjort egen glass som jag kan äta i morgon, städat sovrummet och bestämt träff med Nettans tvättmaskin i morgon. Rätt nöjd med dagen, men än finns det mycket att göra här hemma som typ aldrig blir gjort. Jag kommer snart helt seriöst inte öppna dörren om nån ringer på.

Har även beställt hem två böcker om min nya kost som jag tänkte jag skulle läsa. Det är lättare att tro på det man gör om man vet lite mer. Jag läser lite här å lite där men två böcker är bra, massa information samlat på samma ställe. Ju mer jag vet om det, ju lättare kommer det vara att hålla det. Kommer även ut en kokbok 31 januari som jag lätt kommer köpa!

Nåja, ska bädda rent i sängen nu å krypa till kojs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: