Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Party

Igårkväll var vi på kalas för Johans farmor. Närmare 50 pers deltog och vi hade en jättetrevlig kväll. J & N skyller nog lite på varann att dom inte mår tipptopp idag. Själv var jag nykter men mår heller inte bra idag. Jag hade en 'helt vanlig dag' igår. Drack och åt det som de andra drack och åt (bortsett från spriten då).. Det var ingen höjdare för min mage att äta massa socker å ris till maten. Men man lär sålänge man lever, nu vet jag att jag ska hålla mig till min kost även vid tillfällen som dessa. Jag mår helt enkelt inte bra av att äta det nu.

Idag blir det en lugn dag i soffan. Ska iväg å köpa lite frukost åt J, kolla om det finns nån tvättid snarast möjligt och städa lite här hemma om orken infinner sig.. Ska också träffa Nettan och förbereda morgondagen och kommande visningar! Ska bli skönt att komma igång lite med ljusen igen, jag tror jag behöver det! Dels för att komma ut lite och dels för att träffa Nettan mer.

Aja, vi hörs!

Kommentarer

Postat av: Tina

Låter som att det går bra med kosten. Roligt. Träffas snart? Puss

2009-01-18 @ 12:10:14
Postat av: Cathrin

Det är inte så konstigt att du inte mår bra när du ätit något som din kropp vant av sig med! Socker, ris o sånt är ju lite som "gift" för din kropp nu! :) Jag känner igen det från viktis, när man måste planera så det finns mat som man kan äta när man ska bort...

2009-01-18 @ 13:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: