Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Slut på en dålig dag

Nu börjar den här dagen lida mot sitt slut. Tur, för det har varit en skitdag.
Ser inte fram emot jobbet i morgon, men däremot turen till sundsvall.
Ser fram emot att slippa se det här hemmet på hela dagen. Ser fram emot lite kvalitetstid med min syster.
Ser fram emot lite shopping. Jag behöver annat just nu. Annat än det här hemmet, annat än den här stan.
Jag önskar jag kunde säga att jag mår bättre nu, efter den här veckan. Men nej. Det kan jag inte.
En vecka kvar av halvtiden. Hoppas den blir bättre, och lite mer fylld med saker för bara mig så jag kanske kan komma tillbaka till en heltid med ett leende på läpparna. För just idag vill jag inte jobba alls. Inte heltid, inte halvtid, inte alls.
Det har varit en skitdag, och jag önskar att någon kunde trolla bort det hemska hem jag lever i, eller i alla fall allt som ligger överallt och skräpar i den.
Det kanske är nu man ska börja tro på gud? För nån annan kommer nog inte  trolla bort allt jag inte vill se.
Jag är less, jag är trött och jag behöver sova.

Man måste väl ha en syndabock, herregud.

Kommentarer

Postat av: Anonym

berätta mer! har du gått ner mycket i vikt??

2009-01-23 @ 11:03:05
Postat av: Anonym

det va från mig! Åsa!

2009-01-23 @ 11:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: